loading...
نوبا نیوز
admin بازدید : 173 پنجشنبه 26 اسفند 1395 نظرات (0)

بیوگرافی بازیگران » عکس های سحر قریشی, خانوادش و همسرش امید علومی + کلیپ های مصاحبه

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (4)

بیوگرافی سحر قریشی :

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد

 

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند

برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد

45252 (Custom) (2)

نحوه ورود سحر قریشی به تلویزیون :

سحر قریشی : من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.

سحر قریشی

وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود. وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

آقایان ایرانی اعتقاد دارند که خانم‌ها بدون آرایش جذاب نیستند و خانم‌ها به این دلیل آرایش می‌کنند که اعتماد بنفس‌شان بالا برود

سحر قریشی : فکر می‌کنم آن دسته از آقایان که این حرف را می‌زنند، خودشان اهل آرایش هستند چون می‌دانید که دقیقا این اتفاق زیاد شده، الان در فضای مجازی شاهد اتفاقات  عجیب و غریبی هستیم. پیش از این ما تنها به خانم‌ها می‌گفتیم جراحی زیبایی انجام ندهند اما امروز باید به آقایان هم بگوییم که جراحی زیبایی نکنید و چهره خود را از حالت مردانه و ایرانی خارج نکنید. به نظر من وقتی ما خودمان و سن‌مان را باور داشته باشیم نیازی به آرایش نداریم. شما دقت کنید به عزیزانی که خارج از کشور هستند، به هیچ وجه آرایش زیادی روی صورتشان نیست. به خصوص برای دختر خانم‌ها آرایش غلیظ اصلا کار شیک و پسندیده‌ای نیست. مادر من برایم تعریف می‌کند که در زمان‌های گذشته برای اینکه بتوانند یک خانم متاهل را از یک خانم مجرد تشخیص بدهند، از روی آرایش صورت و رنگ موها این کار را انجام می‌دادند اما امروز دقیقا برعکس شده است. دختر خانم‌های مجرد آرایش زیاد و غلیظ دارند و خانم‌های متاهل بدون آرایش هستند. احساس می‌کنم، من سحر قریشی و یا سایر همکارانم در این حرفه باید تلاش کنیم و این فرهنگ را دوباره زنده کنیم و به مردم اعتماد به نفس و حال خوب رو برگردانیم، البته نه با زور، بلکه با آرامش.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

از یک چالشی مثل چالش بدون آرایش خیلی استقبال نشد

من خودم چالش بدون آرایش را دوست نداشتم. چون از سلبریتی‌ها شروع شد، وقتی شما هنرمندی، وقتی شغلت متفاوت است و به اقتضای شغلت مجبوری شو اجرا کنی. شوی من(سحر قریشی) همین عکس‌هایی هست که از من منتشر می‌شود. همین جاهایی هست که می‌روم و همین لباس‌هایی هست که می‌پوشم. مثلا من جز بازیگرانی هستم که ساده لباس می‌پوشم. چون معتقدم لباس‌های من باید طوری باشد که طرفدارهای من بتوانند به راحتی آن لباس‌ها را تهیه کنند. البته ممکن است در شرایطی هزینه بیشتری برای لباس صرف کنم اما به نظر من بهتر است که این اتفاق پیش نیاید. من هنرمندم و موظف هستم که مرتب و منظم در جامعه حضور پیدا کنم، با یک آرایش ساده و پوششی که مناسب با عرف جامعه است. الان شرایط به گونه‌ای شده که سلبریتی‌ها ساده‌تر از مردم عامه لباس می‌پوشند.

سحر قریشی

وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند. قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.

Sahar-Ghoreyshi-3 (Custom)

بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد:

به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

Sahar-Ghoreyshi-1-1 (Custom)

عکس سحر قریشی در جسن تولد برادش :

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی

شیفته آراستگی هستم :

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

دلبستگی من به محیط آرایشگاه :

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (2)

ذات زن و زیبایی : 

آدم ها، وقت هایی که دل تنگ هستند به یک سمتی پناه می برند و از آنجایی که ذات زن با زیبایی گره خورده است به همین خاطر وقت هایی که به لحاظ روحی دچار خلاء شده است دوست دارد که زیبایی اش را افزون کند. نحوه آفرینش آنها به گونه ای است که به زیبایی گرایش بیشتری دارند و پرداخت به این مقوله روح آنها را آرام می کند و انرژی زیادی را به آنها می دهد، به همین خاطر افرادی که در زمینه هنر و تجارت در تمام دنیا فعالیت می کنند، سعی دارند سلیقه زنانه را در طراحی و تولید محصول شان لحاظ کنند چون می دانند وقتی نظر آنها را تامین کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقیت شان بالا می رود.

فکر نمی کنم این موضوع ساده، احتیاجی به پنهان کاری داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشید، آنها بیشتر حرف هایتان را باور می کنندو متوجه می شوند شما چیزی برای پنهان کردن برای آنها ندارید و ازت اینکه حس واقعی تان را بدون پنهان کاری با آنها در میان می گذارید، خوشحال می شوند.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (3)

مردم از صداقت خوشحال می شوند :

مردم بیش از هر چیزی از صداقت خوشحال می شوند، از اینکه می بینند جنس زندگی هنرمندشان شبیه به خودشان است با او بیشتر همذات پنداری پیدا می کنند و وقتی شما با این موضوع خوشحال می شوید چه لزومی دارد به دروغ چیزی دیگری را بگویید تا مبادا دیگران شما را به ساده انگاری متهم کنند. حتی اگر چنین اتهامی وجود داشته باشد، باز هم نباید به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

مردم با نقش هایی که بازی می کنیم حسابی درگیر می شوند و آن را باور می کنند. حس باورپذیری آنها واقعا جالب و خوشایند است. هیچ وقت یادم نمی رود، سال ها قبل وقتی که در سریال دلنوازان بازی می کردم مردم وقتی من را در کوچه و خیابان می دیدند مرا مورد نصیحت قرار می دادند یا به من می گفتند: «خجالت نمی کشی به همسرت نمی رسی!» این حرف ها از سویی خوشایند بود اما از سویی برایم سوال برانگیز بود که چطور مردم تا این حد درگیر نقش یلدا شدند؟

بیوگرفای سحر قریشی

همسر سحر قریشی :

سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور اعلام کرد که با امید علومی نامزد کرده استکه در ادامه عکس سحر قریشی با همسرش امید علومی را میبینید :

سحر قریشی

عکس کودکی سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-9 (Custom)

فیلم های سینمایی سحر قریشی

۱۳۸۸ لج و لج‌بازی  || ۱۳۸۹ دردسر بزرگ || ۱۳۸۹ همه چی آرومه

۱۳۹۰ گشت ارشاد || ۱۳۹۰ ساعت شلوغی || ۱۳۹۰ محرمانه تهران

۱۳۹۰ نار || ۱۳۹۰ دوباره با هم || ۱۳۹۰ اکباتان

۱۳۹۰ تو و من || ۱۳۹۰ نردبان چوبی || ۱۳۹۱ عبور از مه

۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی… || ۱۳۹۱ نفس || ۱۳۹۲ پنج ستاره

۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند || ۱۳۹۲ دربست آزادی

۱۳۹۲ نازنین (فیلم ۱۳۹۲) ||  ۱۳۹۲ آتیش بازی || ۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت

Sahar-Ghoreyshi-10

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی :

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

42525 (Custom)

شبکه خانگی:

۱۳۸۹ حال خوب من

۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس)

۱۳۸۹ سیسیلی‌ها

۱۳۹۰ سه خط موازی

۱۳۹۱ بچه‌های لواسان

۱۳۹۳ مردی شبیه گرگ

414152 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران + بیوگرافی کامل

    اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

414252 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

532636 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

5235236 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

8525263 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

sahar%20ghoreishi%2018 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-6 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-7 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

54252 (Custom)

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند

برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد

45252 (Custom) (2)

نحوه ورود سحر قریشی به تلویزیون :

سحر قریشی : من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.

سحر قریشی

وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود. وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

آقایان ایرانی اعتقاد دارند که خانم‌ها بدون آرایش جذاب نیستند و خانم‌ها به این دلیل آرایش می‌کنند که اعتماد بنفس‌شان بالا برود

سحر قریشی : فکر می‌کنم آن دسته از آقایان که این حرف را می‌زنند، خودشان اهل آرایش هستند چون می‌دانید که دقیقا این اتفاق زیاد شده، الان در فضای مجازی شاهد اتفاقات  عجیب و غریبی هستیم. پیش از این ما تنها به خانم‌ها می‌گفتیم جراحی زیبایی انجام ندهند اما امروز باید به آقایان هم بگوییم که جراحی زیبایی نکنید و چهره خود را از حالت مردانه و ایرانی خارج نکنید. به نظر من وقتی ما خودمان و سن‌مان را باور داشته باشیم نیازی به آرایش نداریم. شما دقت کنید به عزیزانی که خارج از کشور هستند، به هیچ وجه آرایش زیادی روی صورتشان نیست. به خصوص برای دختر خانم‌ها آرایش غلیظ اصلا کار شیک و پسندیده‌ای نیست. مادر من برایم تعریف می‌کند که در زمان‌های گذشته برای اینکه بتوانند یک خانم متاهل را از یک خانم مجرد تشخیص بدهند، از روی آرایش صورت و رنگ موها این کار را انجام می‌دادند اما امروز دقیقا برعکس شده است. دختر خانم‌های مجرد آرایش زیاد و غلیظ دارند و خانم‌های متاهل بدون آرایش هستند. احساس می‌کنم، من سحر قریشی و یا سایر همکارانم در این حرفه باید تلاش کنیم و این فرهنگ را دوباره زنده کنیم و به مردم اعتماد به نفس و حال خوب رو برگردانیم، البته نه با زور، بلکه با آرامش.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

از یک چالشی مثل چالش بدون آرایش خیلی استقبال نشد

من خودم چالش بدون آرایش را دوست نداشتم. چون از سلبریتی‌ها شروع شد، وقتی شما هنرمندی، وقتی شغلت متفاوت است و به اقتضای شغلت مجبوری شو اجرا کنی. شوی من(سحر قریشی) همین عکس‌هایی هست که از من منتشر می‌شود. همین جاهایی هست که می‌روم و همین لباس‌هایی هست که می‌پوشم. مثلا من جز بازیگرانی هستم که ساده لباس می‌پوشم. چون معتقدم لباس‌های من باید طوری باشد که طرفدارهای من بتوانند به راحتی آن لباس‌ها را تهیه کنند. البته ممکن است در شرایطی هزینه بیشتری برای لباس صرف کنم اما به نظر من بهتر است که این اتفاق پیش نیاید. من هنرمندم و موظف هستم که مرتب و منظم در جامعه حضور پیدا کنم، با یک آرایش ساده و پوششی که مناسب با عرف جامعه است. الان شرایط به گونه‌ای شده که سلبریتی‌ها ساده‌تر از مردم عامه لباس می‌پوشند.

سحر قریشی

وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند. قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.

Sahar-Ghoreyshi-3 (Custom)

بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد:

به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

Sahar-Ghoreyshi-1-1 (Custom)

عکس سحر قریشی در جسن تولد برادش :

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی

شیفته آراستگی هستم :

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

دلبستگی من به محیط آرایشگاه :

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (2)

ذات زن و زیبایی : 

آدم ها، وقت هایی که دل تنگ هستند به یک سمتی پناه می برند و از آنجایی که ذات زن با زیبایی گره خورده است به همین خاطر وقت هایی که به لحاظ روحی دچار خلاء شده است دوست دارد که زیبایی اش را افزون کند. نحوه آفرینش آنها به گونه ای است که به زیبایی گرایش بیشتری دارند و پرداخت به این مقوله روح آنها را آرام می کند و انرژی زیادی را به آنها می دهد، به همین خاطر افرادی که در زمینه هنر و تجارت در تمام دنیا فعالیت می کنند، سعی دارند سلیقه زنانه را در طراحی و تولید محصول شان لحاظ کنند چون می دانند وقتی نظر آنها را تامین کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقیت شان بالا می رود.

فکر نمی کنم این موضوع ساده، احتیاجی به پنهان کاری داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشید، آنها بیشتر حرف هایتان را باور می کنندو متوجه می شوند شما چیزی برای پنهان کردن برای آنها ندارید و ازت اینکه حس واقعی تان را بدون پنهان کاری با آنها در میان می گذارید، خوشحال می شوند.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (3)

مردم از صداقت خوشحال می شوند :

مردم بیش از هر چیزی از صداقت خوشحال می شوند، از اینکه می بینند جنس زندگی هنرمندشان شبیه به خودشان است با او بیشتر همذات پنداری پیدا می کنند و وقتی شما با این موضوع خوشحال می شوید چه لزومی دارد به دروغ چیزی دیگری را بگویید تا مبادا دیگران شما را به ساده انگاری متهم کنند. حتی اگر چنین اتهامی وجود داشته باشد، باز هم نباید به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

مردم با نقش هایی که بازی می کنیم حسابی درگیر می شوند و آن را باور می کنند. حس باورپذیری آنها واقعا جالب و خوشایند است. هیچ وقت یادم نمی رود، سال ها قبل وقتی که در سریال دلنوازان بازی می کردم مردم وقتی من را در کوچه و خیابان می دیدند مرا مورد نصیحت قرار می دادند یا به من می گفتند: «خجالت نمی کشی به همسرت نمی رسی!» این حرف ها از سویی خوشایند بود اما از سویی برایم سوال برانگیز بود که چطور مردم تا این حد درگیر نقش یلدا شدند؟

بیوگرفای سحر قریشی

همسر سحر قریشی :

سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور اعلام کرد که با امید علومی نامزد کرده استکه در ادامه عکس سحر قریشی با همسرش امید علومی را میبینید :

سحر قریشی

عکس کودکی سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-9 (Custom)

فیلم های سینمایی سحر قریشی

۱۳۸۸ لج و لج‌بازی  || ۱۳۸۹ دردسر بزرگ || ۱۳۸۹ همه چی آرومه

۱۳۹۰ گشت ارشاد || ۱۳۹۰ ساعت شلوغی || ۱۳۹۰ محرمانه تهران

۱۳۹۰ نار || ۱۳۹۰ دوباره با هم || ۱۳۹۰ اکباتان

۱۳۹۰ تو و من || ۱۳۹۰ نردبان چوبی || ۱۳۹۱ عبور از مه

۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی… || ۱۳۹۱ نفس || ۱۳۹۲ پنج ستاره

۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند || ۱۳۹۲ دربست آزادی

۱۳۹۲ نازنین (فیلم ۱۳۹۲) ||  ۱۳۹۲ آتیش بازی || ۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت

Sahar-Ghoreyshi-10

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی :

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

42525 (Custom)

شبکه خانگی:

۱۳۸۹ حال خوب من

۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس)

۱۳۸۹ سیسیلی‌ها

۱۳۹۰ سه خط موازی

۱۳۹۱ بچه‌های لواسان

۱۳۹۳ مردی شبیه گرگ

414152 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران + بیوگرافی کامل

    اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

414252 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

532636 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

5235236 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

8525263 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

sahar%20ghoreishi%2018 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-6 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-7 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

54252 (Custom)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 04 آذر 1399
  • دوشنبه 03 آذر 1399
  • يکشنبه 02 آذر 1399
  • دوشنبه 26 شهريور 1397
  • سه شنبه 10 مرداد 1396
  • چهارشنبه 04 مرداد 1396
  • دوشنبه 02 مرداد 1396
  • چهارشنبه 28 تير 1396
  • يکشنبه 25 تير 1396
  • شنبه 17 تير 1396
  • پنجشنبه 15 تير 1396
  • يکشنبه 11 تير 1396
  • شنبه 10 تير 1396
  • جمعه 09 تير 1396
  • سه شنبه 06 تير 1396
  • يکشنبه 04 تير 1396
  • شنبه 03 تير 1396
  • جمعه 02 تير 1396
  • چهارشنبه 31 خرداد 1396
  • سه شنبه 30 خرداد 1396
  • دوشنبه 29 خرداد 1396
  • شنبه 27 خرداد 1396
  • جمعه 26 خرداد 1396
  • چهارشنبه 24 خرداد 1396
  • پنجشنبه 04 خرداد 1396
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1396
  • شنبه 23 ارديبهشت 1396
  • جمعه 22 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396
  • شنبه 09 ارديبهشت 1396
  • جمعه 08 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1396
  • سه شنبه 05 ارديبهشت 1396
  • دوشنبه 04 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1396
  • شنبه 02 ارديبهشت 1396
  • جمعه 01 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 31 فروردين 1396
  • چهارشنبه 30 فروردين 1396
  • دوشنبه 28 فروردين 1396
  • يکشنبه 27 فروردين 1396
  • شنبه 26 فروردين 1396
  • پنجشنبه 24 فروردين 1396
  • چهارشنبه 23 فروردين 1396
  • شنبه 19 فروردين 1396
  • جمعه 18 فروردين 1396
  • پنجشنبه 17 فروردين 1396
  • شنبه 05 فروردين 1396
  • پنجشنبه 03 فروردين 1396
  • چهارشنبه 02 فروردين 1396
  • سه شنبه 01 فروردين 1396
  • دوشنبه 30 اسفند 1395
  • يکشنبه 29 اسفند 1395
  • شنبه 28 اسفند 1395
  • جمعه 27 اسفند 1395
  • پنجشنبه 26 اسفند 1395
  • چهارشنبه 25 اسفند 1395
  • سه شنبه 24 اسفند 1395
  • کدهای اختصاصی