loading...
نوبا نیوز
admin بازدید : 112 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
هایفوتراپی صورت یکی از روش های کاملاً امن برای ازبین بردن چین و چروک ها میباشد و جایگزینی مطلوب برای لیفت صورت است.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به زبان لاتین High- Intensity Focused Ultrasound گفته شده که مخفف آن HIFU به معنای امواج اولتراسوند یا فراصوت پرتوان میباشد 

 

هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. در سال های اخیر این شیوه درمانی بسیار رواج پیدا نموده و طرفداران بسياري را در ایران و دنیا پیدا کرده است 

 

در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمان برای کشیدن پوست و سفت کردن پوست به شمار میرود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه، ابرو و ... بکار میرود .

 

هایفوتراپی صورت ,هایفوتراپی ,هایفو تراپی ,هایفوتراپی صورت چیست

هایفوتراپی صورت

 

روش انجام هایفوتراپی چطور است؟

فرد به آرامی روی تخت دراز می کشد و پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه( پروپ) هایفو( HIFU) را درست مانند سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد چون این روش درد غیر قابل تحملی ندارد هیچ نیازی به بی هوشی و بی حسی ندارد و بعضا حتی احتیاج به مالیدن کرم های موضعی بی حسی نمی باشد.

 

نکته قابل توجه اینجاست که بلافاصله پس از پایان هایفوتراپی فرد بطور واضح لیفت صورت خود را احساس می کند که به این نتایج، نتایج سریع الاثر هایفو( HIFU) می گوییم.

 

با توجه به این که نتایج لیفتینگ هایفو( HIFU) دو دسته می باشد :

- نتایج سریع الاثر

- نتایج تاخیری و به تدریج باید بگوییم نتایج تاخیری لیفتینگ هایفو( HIFU) تا حدود سه ماه پس از انجام هایفو( HIFU) ادامه دارد و تا 6 ماه بعد نتایج کامل می شود.

 

ناحیه های قابل درمان با هایفوتراپی

رایج ترین ناحیه های قابل درمان به شیوه هایفوتراپی عبارت است از:

- ابرو و پیشانی

- چانه

- گردن

- گونه

- بخش پائین صورت( فک)

- خط فک و غبغب

 

هایفوتراپی صورت ,هایفوتراپی ,هایفو تراپی ,هایفوتراپی صورت چیست

تاثیر هایفوتراپی بر پوست صورت

 

کاربرد هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی کاربردهای بسياري دارد در این بخش می خواهیم مهمترن کاربرد های هایفوتراپی را برای شما بیان کنیم

 

- از بین بردن خطوط و چین و چروک 

- سفت کردن پوست های شل شده در گونه ها و پلک ها

- درمان پوست های نازک شده

از بین بردن چین و چروک های پوست اطراف دهان

- از بین بردن خطوط فک

 

مزایا هایفوتراپی نسبت به دیگر روشها 

- بلافاصله بعد از هایفوتراپی نتیجه لیفتینگ صورت مشاهده می شود.

- پس از ان نیازی به استراحت کردن نیست.

- تهاجمی نیست.

 

- غیرجراحی است.

- کاملا ایمن است.

 

چه افرادی کاندیدای مناسب جهت انجام هایفوتراپی نمی باشند ؟

- بانوانی که حامله هستند.

- افرادی که مبتلا به بیماری خاصی هم مانند دیابت، صرع و غیره می باشند.

- اشخاصی که در ناحیه موردنظر جهت درمان، تبخال فعال دارند.

- بانوانی که به بچه های خود شیر می دهند

 

- افرادی که در بدن آنها اجسام فلزی قرار دارد.

 

هایفوتراپی صورت ,هایفوتراپی ,هایفو تراپی ,هایفوتراپی صورت چیست

اثر هایفوتراپی روی پوست

 

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هرچند برای جوانسازی پوست، هایفوتراپی شیوه بسیار مناسبی است و جایگزین خوبی برای عمل جراحی است، ولی برای همه اشخاص توصیه نمی شود.

 

به طور کلی، اثربخشی این روش برای اشخاص بیش از ۳۰ سال با پوست ملایم، بیشتر است و موارد زیر امکان دارد موارد مناسبی برای استفاده از هایفو نباشند.

 

کسانی که پوست خيلي شل یا فشرده دارند. این اشخاص امکان دارد برای نتیجه مناسب احتیاج به درمانهای دیگری هم داشته باشند.

 

اشخاص مسن‌تر که پوستی بسیار شل و یا کرکی دارند. برای این اشخاص امکان دارد احتیاج به عمل جراحی باشد.

 

اشخاص مبتلا به عفونت و دارای ضایعات پوستی و یا ایمپلنت فلزی در ناحیه موردنظر 

 

دوام و عارضه های هایفوتراپی

بطور کلی تا به حال هیچ عارضه ای از هایفوتراپی گزارش نشده است بیمار هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد شاید یک گرمای بسیار خفیف و گذرا احساس کند ولی این طور نیست که در طول مدت درمان مثل سایر روشها از زخم یا قرمزی شدید پوست رنج ببرد هایفوتراپی به هر نوع پوستی سازگاری دارد و شخص با انجام هافوتراپی تا 8 سال جوانتر و زیبا تر خواهد گردید در مورد دوام مطالعات و بررسی ها بر این است که هایفوتراپی تا دوسال باقی خواهد ماند البته بیمار باید تحت نظر پزشک معالج برای دستیابی به نتایج بیشتر این عمل را تکرار کند.

 

هایفوتراپی صورت ,هایفوتراپی ,هایفو تراپی ,هایفوتراپی صورت چیست

هایفوتراپی پوست صورت

 

چند جلسه هایفو مورد نیاز است؟

به طور کلی، نتایج بسیارخوبی پس از همان نخستین جلسه هایفوتراپی حاصل می شود. برای کسب نتیجه بهتر میتوان پس از ۳ تا ۱۲ ماه درمان را تکرار کرد.

 

مراقبت های بعد از درمان چطور است؟

نیازی به دوره ی بهبودی نیست. با توجه به اینکه درمان غیر تهاجمی است، هیچگونه برش جراحی دردناک یا عارضه های بعد از عمل بی هوشی برای بهبودی بیمار وجود ندارد. بسته به نوع پوست شما، پزشک امکان دارد یک کرم ضد التهاب خفیف و ضد افتاب با کیفیت خوب تجویز کند. همینطور در برخی موارد، امکان دارد از روش استفاده از پمادهای تخصصی پوستی، نتایج بهتری بدست آید.

 

عارضه های جانبی احتمالی

احتمال این وجود دارد که بیمار کمی تورم ملایم یا سرخ شدگی خفیفی را تجربه کند، در صورت رخ دادن چنين علایمی، معمولاً در عرض یک روز از بین می روند. بیماران امکان دارد چند روز بعد از درمان، حساسیت کمی را در نواحی تحت درمان تجربه کنند.

 

بطور طبیعی، کارایی هایفوتراپی محدود به ميزان جمع شدن پوست می باشد. این عمل تحت‌تأثیر سن، نوع پوست، ضخامت پوست و انواع مختلفی از عوامل ديگر است. برای افتادگی های قابل توجه، امکان دارد پزشک شیوه های جایگزین را پیشنهاد کند.

admin بازدید : 115 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
هاشور ابرو یکی از روش های جدید و طبیعی است که این روزها دارای طرفداران خاص خود بوده و به شیوه های مختلفی انجام می شود. با هاشور ابرو، ابروها به گونه نیمه دایم به رنگ دلخواه شکل می گیرند و ديگر احتیاج نیست که برای رسیدن به مدل ابرو دلخواهتان هرروز بخواهید به آنها مداد یا سایه بکشید.

هاشور زدن ابرو چیست؟

هاشور ابرو یک شیوه تاتو نیمه دایم است که ابروها را به صورت کاملاً طبیعی قوس می دهد.

 

هاشور زدن ابرو,هاشور زدن ابرو چیست,روش انجام هاشور زدن ابرو

روش انجام هاشور زدن ابرو

 

روش انجام هاشور زدن ابرو

نخست پیش از انجام این کار با یک متخصص ابرو مشورت کنید. نمی شود که از همان نخست کار شخص را روی میز نشاند و آغاز به هاشور زدن کرد. اول باید دید شخص موردنظر چه مدل ابرویی می خواهد آنگاه با مداد خطوط نازکی به شکل ابرو روی ابروها کشیده می شود که همان نقش استنسیل را ایفا می کند.

 

شاید این کار ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول بکشد چون میخواهید به مدل ابروی مناسب برسید. در مرحله بعد کرم بی حس کننده روی آن کشیده می شود تا درد کمتری حس شود. ۱۵ دقیقه بعد کار را آغاز کنید. برخی ها هیچ دردی حس نمی کنند ولی برخی ها حساسیت بالایی دارند. “این کار مانند بر داشتن ابرو با سرعت بالاست”

 

بعد از اینکه ابروها بی حس شد، آرایشگر متخصص ابرو از ابزار قلم شکلی که انتهای آن تیغی تعبیه شده که شامل ۱۵ سوزن بسیار ریز است که با استفاده از آن آغاز به قلم زدن ابروها می کند. خطوطی که با این سوزن های ریز کشیده می شود به نازکی تارهای ابروی خودتان است بنابراین بسیار طبیعی جلوه می دهند. بعد از این مرحله با ابزاری شبیه قبلی بین خطوطی که قلم زده شده اند را با استفاده از رنگ گیاهی پر می کنند.

 

پس از پایان کار دور ابرو دچار التهاب می شود و تا هنگامی که التهاب از بین برود رنگ ابروها قدری تیره تر از آن چیزی است که انتظار دارید. پس باید منتظر بمانید تا التهاب کاملاً از بین برود. بنابراین باید از افتاب، سونا، حمام بخار و استخر به مدت ۲ هفته فاصله بگیرید. هاشور ابرو در ۳ ماه نخست احتیاج به ترميم دارد تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

 

هاشور زدن ابرو,هاشور زدن ابرو چیست,روش انجام هاشور زدن ابرو

مدل هاشور ابرو

 

چند نکته ای که باید در موقع هاشور ابرو رعایت کنید:

۱.قسمتی را که میخواهید تاتو کنید ۱ الی ۲ هفته از اشعه uv آفتاب سوختگی در امان باشد.

 

۲. چند روز پیش از تاتو از خوردن بعضی مسکن ها و آنتی بیوتیک ها که امکان دارد خون شما را رقیق کند جلوگیری کنید.

 

۳.در زمان قاعدگی از زدن تاتو پرهیز کنید.

 

۴.بعد از تاتو از پماد استریل چشمی ویتامین A استفاده کنید، برای این که بقیه پمادها دارای مواد نفتی هستند.

 

هاشور ابرو به اشخاص زیر توصیه نمی شود!

گاهی افراد دچار مشکلات موقت هستند که لازم است تا پایان و یا بهبودی آن ها از هاشور ابرو صرف نظر کنند. این گروه از اشخاص عبارتند از:

 

- خانم های شیرده. چرا‌که در این دوران به علت تغییرات هورمونی، پوست در مقابل رنگ پذیری مقاومت عجیبی از خود نشان می دهد!

 

- خانم هایی که دوران عادت ماهانه خویش را سپری می کنند. در این دوران هم درست مانند مورد قبل بدن از نظر هورمونی تغيير نموده و به سختی رنگ می پذیرد یا اصلاً رنگ نمی گیرد.

 

- افرادی که مدت زيادي نیست که لیفت و یا بوتاکس انجام داده اند.

 

- کسانی که به عفونت باکتریایی مبتلا هستند و یا در پوست خود دچار التهاب و آفتاب سوختگی می باشند.

 

 

هاشور زدن ابرو,هاشور زدن ابرو چیست,روش انجام هاشور زدن ابرو

مزایای هاشور ابرو

 

هاشور ابرو به چه افرادی توصیه می شود؟

انجام هاشور ابرو به چه افرادی توصیه می‍شود؟ چنانچه برای آرایش ابروهای خود ساعت های زيادي رادر برابر آیینه ایستاده و ابروهای خود را به کمک مداد و لوازم دیگر آرایش می کنید، انجام هاشور ابرو میتواند به شما کمک کند و شما از نتیجه ی کار راضی خواهید بود. همینطور چنانچه ابروهای شما کم پشت است و یا در اثر سوختگی و یا پارگی و تصادف ابروهای شما دچار اسیب شده اند می توانید با شیوه هاشور زدن نسبت به از بین بردن نواقص آن اقدام کنید.

 

مزایای هاشور ابرو

صرفه جویی در زمان از مزایای هاشور ابرو است. موقع ارایش کردن باید زمان زيادي صرف مداد کشیدن و سایه زدن ابرو کنیم تا شکل ابرو را زیبا و اصلاح نماییم با انجام هاشور ابرو علاوه بر زیبایی، مدت زمان ارایش کردن کوتاه می شود.

 

طراحی ابرو مطابق با فرم صورت هم از مزایای ديگر هاشور ابرو ست. بر اساس صورت هر فرد میتوان ابرویی کاملاً مطابق با فرم چهره اش طراحی کرد. چنانچه ابروها در جای مناسبی قرار گیرند و شکل مناسبی داشته باشند، میتوانند به صورت ، جلوه بهتری دهند. همچنین میتوانند به درشت تر نشان دادن چشم ها هم کمک کنند.

 

 

افرادی که هاشور ابرو را جایگزین ابروهای طبیعی نموده اند معتقد هستند حفظ و مراقبت ازابروهایی که هاشور ابرو دارد به مراتب آسان تر از ابروهای طبیعی است و این مسئله هم مزایای دیگری از هاشور ابرو به حساب می آید.

 

برخی از اشخاص از بیماری ای به نام آلوپسی رنج می برند که سبب ریزش موهای بدن، از جمله موهای ابرو می شود. هاشور ابرو از طريق رنگ و شکل مناسب، برای بازگرداندن وضعیت طبیعی ابروهایشان به آنها کمک می کند و ریزش ابروها را پنهان کند.

 

هاشور زدن ابرو,هاشور زدن ابرو چیست,روش انجام هاشور زدن ابرو

عوارض هاشور زدن ابرو

 

عوارض هاشور زدن ابرو

متخصصان پوست ضمن این که به عارضه های ناشی از هاشور و تاتو ابرو اشاره می کنند از متقاضیان انجام این اعمال تقاضا دارند که در مکان های مطمئنی ابروهای خود را هاشور و یا تاتو بزنند. در ادامه این مطلب عوارض و مضرات ناشی از هاشور زدن ابرو ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

1.هاشور زدن ابروها چنانچه در مکان غیر بهداشتی انجام شود احتمال بروز عفونت هایی روی سطح پوست وجود دارد.

 

2. برای هاشور ابرو ها باید از سوزن های یک بار مصرف استفاده شود همینطور بهتر است اشخاص سوزن های مخصوص هاشور ابرو را بهمراه خویش به سالن های زیبایی ببرند تا احتمال انتقال بیماری های واگیرداری که از طريق سوزن های غیر بهداشتی وارد بدن می شود جلوگیری شود.

 

3. از جمله عارضه های هاشور زدن ابرو میتوان به امکان انتقال بیماری هایی مانند ایدز و هپاتیت A, B, C از طريق سوزن اشاره کرد.

 

4. هاشور ابرو سبب بروز زخم و خونریزی می شود بنابراین سوزنی که برای انجام این کار استفاده می شود بایستی تمیز و استریل باشد تا درصد احتمال مبتلا شدن به بیماری های عفونی کم تر شود.

 

5. پس از هاشور زدن به ابرو ها امکان بروز عفونت و قرمزی آنی وجود دارد همینطور احتمال مبتلا شدن شخص به حساسیت تاخیری هم وجود دارد و امکان دارد شخص چند سال پس از انجام هاشور به آن آلرژی پیدا کند.

 

6. وقتی که ابروهایتان را هاشور می زنید ماده خارجی وارد پوست شما می شود که در این موقع بدن گلبول های سفید را سراغ آن ماده خارجی می فرستند تا از بدن شما محافظت شود گلبول های سفید هم با بلعیدن رنگ از پوست صورت مراقبت می کنند. بنابراین افرادی که سابقه نقص ایمنی در بدن دارند هاشور ابروها برای آنها خطرناک است و بهتر است از هاشور زدن ابرو های خود چشم پوشی کنند.

 

admin بازدید : 140 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
از آن جایی که لب ها دارای پوسته های نازکی هستند که هرروز بوجود می آیند، لایه برداری لب از بسیار اهمیت دارد. چنانچه پوسته های مرده را از لب جدا نکنید، لب زیبایی نخواهید داشت و رژلب روی لب ها هم جلوه خوب و زیبا پیدا نخواهد کرد.

لایه برداری لب

درست مثل لایه برداری صورت که سبب می شود کرم خيلي زیبا روی پوست جذب شود پوست لب هم نیاز به لایه برداری دارد تا رژلب زیبا و برای مدت طولانی روی لب بماند. متأسفانه خانم‌ها هر چه قدر به پوست صورتشان اهمیت میدهند لبها را فراموش می کنند. پیش از آرایش صورت لبها را با کرم لب و یا وازلین و شکر، لایه برداری کنید. وازلین و شکر سفید بهترین مورد برای زیبایی لب ها است.

 

قرینه سازی لب ها,فرم دهی و قرینه سازی لبها

قرینه سازی لب ها

 

زیرسازی لب

به منظور قرینه سازی لب باید یک زیرساز لب مطلوب داشته باشید. میتوانید از فونداسیون لب استفاده کنید ولی چنانچه آنرا درمنزل نداشتید، از کرم پودر و پنکیک روی لب بزنید تا رژلب تان زیباتر و خوش رنگ تر جلوه کند.

 

خيلي مهم است که شکل طبیعی لب را نگه دارید و در آرایش تلاش نکنید آنرا خيلي تغيير دهید چرا‌که سبب میشود قرینه سازی صورت تان بهم بخورد. ولی قرینه سازی ۷ بالای لب مسأله مهمی است که کم تر به آن توجه می شود.

 

با خط لب، چال بالای لب را با خط بینی هماهنگ کنید. بعد تمام دور لب و زیر لب را با خط لب معلوم کنید وگوشه های لب را فراموش نکنید. نکته اینجاست که کشیدن خط دور لب و قرینه سازی در چال بالای لب را با نوک رژلب که تیز تر است هم میتوانید انجام دهید که بسیار زیباتر می شود و اختلاف رنگ ندارد.

 

 

قرینه سازی لب ها,فرم دهی و قرینه سازی لبها

آموزش قرینه سازی لب

 

روشن کردن چال بالای لب

بهتر است چال بالای لب را قبل زدن رژلب و تکمیل آرایش با استفاده از هایلایت، روشن تر کنید تا زیبایی لب ها بیشتر به چشم بیاید

 

 

خط لب

این روزهای خط لب ديگر طرفداری ندارد و زیرا آرایش را غیر طبیعی می کند کسی به سراغ آن نمی رود. خط لب برای همه آرایش ها لازم است تنها باید از خط لب همرنگ رژلب استفاده کرد و مطمئن باشید که به رنگ خط لب از رژلب شما تیره تر نباشد که در اینصورت آن اتفاق ناخوش‌آیند می افتد.

admin بازدید : 117 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
میکاپ ابرو به فرم چشم ها و شکل دادن به صورت کمک می کنند و نقش مهمی در ارتباطات دارند. میکاپ ابرو ظاهری یکنواخت، لطیف و امروزی تری به شما ارائه می دهد .میکاپ ابرو میتواند شکل صورت را تغيير دهد.

هر پروسه آرایشی نیازمند وجود لوازم آرایشی است. برای این که بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید لازم است مواد و ابزار ابتدایی زیر را تهیه کنید:

 

میکاپ ابرو,آموزش میکاپ ابرو,آموزش آرایش ابرو

میکاپ ابرو

 

مرتب کردن ابروها

در این مرحله باید پیش از اعمال مواد آرایشی ابرو، با دقت ابروها را تمیز کنید. زیرا چنانچه پیش از مرتب سازی مواد آرایشی را اعمال کنید، تقارن ابروها بر هم می خورد و شکل نهایی آرایش اصلاً مناسب نخواهد بود. برای پاک سازی ابروها به موارد زیر احتیاج دارید:

 

- قیچی ظریف

- برس ظریف و مخصوص موهای ابرو

- در اغلب موارد یک موچین

 

به صورت یکدست طول ابروها را کوتاه کنید و زیر و روی آنها را با دقت هرچه تمام تر تمیز کنید.

 

میکاپ ابرو,آموزش میکاپ ابرو,آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو یا میکاپ ابرو

 

لوازم مورد نیاز میکاپ ابروها

- ریمل( ابرو)

- کانسیلر

- براش یا قلموی مخصوص ابرو

- کانسیلر با کیفیت با تناژ دلخواه

- برس ظریف ابرو

- آینه

 

 

میکاپ ابرو با مدادهای مختلف

اگر چه بیشتر وسایل موردنیاز برای میکاپ ابرو دارای رنگ هستند و با رنگ بخشیدن به قسمت های مختلفی از ابرو سبب زیبایی این اندام در صورت اشخاص می شوند. ولی به خاطر داشته باشید که در میکاپ ابرو مهمترین اصل جهت رعایت شیوه های آرایشی، حفظ ضخامت و بلندي ابروها می باشد؛ زیرا هر قالب صورتی می بایست برای زیباتر دیده شدن، یک مدل ابرو را در خود داشته باشد.

 

سپس اینجاست که ژل ابرو با مرتب کردن موی ابروها و قرار دادن آن ها در جهت بالا میتواند چهره جوانتری را به اشخاص ببخشد. البته چنانچه ابروهای شما تقریباً کم پشت هستند یک ریمل ابروی همرنگ ابرو میتواند میکاپ ابرو را انجام دهد. در رنگ زدن ابرو فراموش نکنید که هر گاه رنگ ابروها دو درجه از رنگ موی سر تیره تر و با روشن تر باشد بی شک زیبایی بیشتری را به ابروها خواهد داد.

 

 

میکاپ ابرو,آموزش میکاپ ابرو,آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو

 

نکات مهم میکاپ ابرو

ابروها را بیش از حد تیره نکنید

ابروهای بیش از حد تیره علاوه بر مصنوعی بودن از جذابیت چشم ها کم می کند همینطور سبب می شود تا سن تان بالاتر دیده شود. مداد ابرویی مناسب شما است که یک الی دو درجه روشنتر از رنگ موهایتان باشد.

 

برای ابروهایتان قاب درست نکنید

در آرایش ابرو به جای درست کردن قاب برای ابرو خط های هاشوری شبیه به مو ایجاد کنید تا ابروها حالت طبیعی خویش را از دست ندهند، برای اینکار میتوانید با استفاده از قلم های مخصوص اغشته به سایه یا ماژیک ضربه های سریع و سطحی بزنید.

 

میکاپ ابرو,آموزش میکاپ ابرو,آموزش آرایش ابرو

میکاپ ابرو با مدادهای مختلف

 

خطوط سایه ابرو را محو کنید

در میکاپ صورت برای داشتن یک آرایش تمیز و حرفه ای همیشه باید خطوط ایجاد شده را محو نمود. در آرایش ابرو هم برای محو کردن این خطوط با استفاده از یک قلم مو و یا برس کوچک مخصوص ابرو اثر مداد را پخش و محو کنید همینطور برای اینکار از پدهای آرایشی و یا گوش پاک کن هم میتوانید کمک بگیرید.

 

نکته پاياني که حتماً بایستی مورد توجه قرار گیرد این است که در آرایش ابرو بایستی حتماً هر دو ابرو به صورت یکسان و قرینه آرایش گردد در غیر این صورت ترکیب آرایش صورت بهم خواهد ریخت.

 

در پایان برای تمیز کردن مرز ابروهایتان از بالا و پائین از یک کانسیلر یا کرم پودری که روشن تر از رنگ صورتتان است استفاده کنید.

admin بازدید : 110 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
آرایش روزانه یکی از دغدغه ها و مشکلات جدّي بعضی زنان است و معمولاً اکثر خانم‌ها موقع بیرون رفتن حتماً باید آرایش داشته باشند، پس باید آرایشی سبک و ملایم انتخاب کنید تا پوست و صورتتان آسیبی نبیند و به خطر نیفتد. بهتر است در آرایش های روزانه از آرایش غلیظ خودداری کنید و به طرف میکاپ ساده و طبیعی بروید.

در آرایش روزانه باید از لوازم آرایشی سبک که رنگ های ملایم دارند، استفاده کرد تا پوست اسیب نبیند و آرایش طبیعی باشد. زیرا این آرایش هرروز انجام می شود، بهتر است ساده و ملایم باشد تا سلامت پوست حفظ شود و حالت متعادل داشته باشد.

 

قبل از آرایش صورت خود لازم است آنرا از هر الودگی پاک کنید. هرروز دو بار صورت خود را بشویید، یک بار صبح ها و یک بار هم شب ها. هیچ کس دوست ندارد که پوست کثیفی داشته باشد و از طرفی پس از شستشو صورت حتماً از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا از نرمی پوست خود لذت ببرید.

 

آرایش روزانه,نکات مهم آرایش روزانه ,آرایش روزانه ساده

نکات مهم آرایش روزانه

 

آرایش ابرو

برای صرفه جوئی در وقت بهترین کار این است که همیشه خودتان با موچین ابروهایتان را تمیز کنید. برای این کار شکل اصلی ابرو را حفظ نموده و تنها موهای اضافه ای که در قسمت بالا و پایین درآمده اند را سریعا بردارید تا لازم نباشد هر هفته آرایشگاه بروید.

 

ابروها نقش پررنگی در زیباتر شدن صورت و آرایش آن دارند. با یک ریمل ابرو، خيلي زودتر میتوانید ابروهایی پر و جذاب داشته باشید. تارهای ابرو را با کمی ریمل ابرویی که رنگی نزدیک به رنگ ابروها دارد، رنگی و بولد کنید.

 

آرایش روزانه,نکات مهم آرایش روزانه ,آرایش روزانه ساده

آرایش روزانه ساده و سریع

 

انتخاب کرم پودر مناسب

هر شخص باتوجه به نوع پوست خود و رنگ پوستش باید کرم پودر مطلوب برای خود انتخاب کند.

 

کرم پودر را بر روی صورت خود زده و ان را با اسفنج نمدار یا با نوک انگشتان خود به صورت ضربه ای روی پوست خویش پخش کنید.

 

سعی کنید از ماساژ دادن کرم پودر روی صورت خودداری کنید.

 

آرایش روزانه,نکات مهم آرایش روزانه ,آرایش روزانه ساده

آموزش آرایش محو و ملایم روزانه

 

آرایش چشم ساده باشد

در آرایش روزانه بهتر است سایه چشم و خط چشم نزنید، قدری ریمل و مداد چشم کافی است. با یک ریمل خوب مژه ها را حسابی پرپشت و بلند کرده و با مداد چشم، خط روی مژه را از داخل پر کنید. البته در صورت تمایل میتوانید خط چشم بسیار نازک بکشید. استفاده روزانه از سایه، چشم را خسته و پلک را چروک می کند.

 

 

آرایش روزانه,نکات مهم آرایش روزانه ,آرایش روزانه ساده

داشتن یک ارایش روزانه مناسب

 

رژ گونه

رژ گونه هم از جمله محصولات آرایشی است که در آرایش روزانه بسیار پرکاربرد است چرا‌که با رنگ سرخی که به روی چهره ایجاد می کند میتواند چهره ای طبیعی و شاداب برای چهره خواب‌الود صبحگاهی ایجاد کند. ولی باید توجه داشته باشید که در آرایش روزانه از کم رنگ ترین و ملایم ترین رژ گونه استفاده کنید که چهره ای طبیعی تر و رسمی تر داشته باشید.

 

انتخاب رژ لب مناسب

استفاده از رژ لب بسته به سلیقیتان می تواند هم یا از مایع استفاده شود یا از جامد.

 

سعی کنید پیش از استفاده از رژ لب دور لبتان را با استفاده از خط لب دور گیری کنید. بهتر است در آرایش روزانه خود از رژ لبی استفاده کنید که تا حد زیادی رنگ لب است چرا‌که سایر آرایش صورت شما بسیار ملایم و طبیعی است. پس از استفاده می توانید از یک برق لب به مقدار خيلي کم نیز استفاده کنید.

admin بازدید : 109 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)
برای پاک کردن لاک ژلیش چه باید کرد؟ چنانچه به ناخن هایمان لاک ژلیش زدیم و بنا به دلایلی مجبور به پاک کردن آنها بودیم چطور باید پاک شان کنیم؟ نگران نباشید برای پاک کردن لاک های ژلیش هم روشی وجود دارد که در ادامه به شما میگوییم.برای پاک کردن لاک ژلیش از روی ناخن ها آنرا باشدت نخراشید چون ناخن ها اسیب می بینند بهتر است مرحله های زیر را با دقت انجام دهید و لاک هایتان را پاک کنید.

پاک کردن ژلیش از روی ناخن طبیعی جهت ترمیم آن، میتواند با یکی از پنج شیوه زیر را انجام گیرد :

 

استفاده از ژل ریموور لاک ژل

لاک ژله ای که روی ناخن زده می شود. پس از گذشت 15 الی 20 دقیقه، لاک ژل نرم شده و با ابزار ریموو ژل یا عقب زن چوبی از روی ناخن ها برداشته می شود.

 

استفاده از دستگاه ریموور لاک ژل

انگشتان داخل دستگاه قرار می گیرد و در مدت 5 الی 10 دقیقه، بخار و گرما ایجاد شده سبب از بین رفتن ژل پولیش می شود.

 

ترمیم ژلیش ناخن ,ترمیم و ریموو ژلیش ناخن,آموزش ترمیم ژلیش ناخن

پاک کردن لاک ژلیش

 

استفاده از پد ریموو ژلیش

این پد ها اغشته به محلول ریموور ژل است. بدون احتیاج به فویل و پنبه روی ناخن قرار گرفته می شود و پس از نرم شدن لاک ژل، با ابزار ریموو یا عقب زن مواد از روی ناخن برداشته می شود.

 

استفاده از فویل و محلول ریموور ژل

با استفاده از فویل و محلول ریموور ژل و قرار دادن آن ها در مدت لازم روی ناخن ها هم میتوان لاک ژل را ریموو نمود.

 

در هر سه شیوه ذکر شده در بالا حتماً باید ابتدا تاپ کات روی ناخن با سوهان برقی کاملاً تراشیده شود و پس از آن مرحله های ریموو لاک ژل انجام شود.

 

استفاده از سوهان برقی کاشت ناخن

سوهان برقی کاشت ناخن را به آرامی روی سطح لاک ژلیش ناخن کشیده تا لایه اولیه که روی ناخن است بطور کلی پاک شود حال میتوان مراحل بعدی را به راحتی انجام داد.پس از به پایان رسیدن این مرحله دستان خود را بشویید تا ذرات جداشده بطور کامل شسته شوند.

 

ترمیم ژلیش ناخن ,ترمیم و ریموو ژلیش ناخن,آموزش ترمیم ژلیش ناخن

ترمیم و ژلیش ناخن

 

- پس از پاک سازی ژلیش سطح ناخن خویش را حتماً با استفاده از روغن یا کرم مرطوب کننده ماساژ دهید تا به حد کافی رطوبت رسانی انجام بگیرد.

 

- سطح ناخن را با استفاده یک بافر به آرامی سوهان کشیده تا در صورت وجود خراش در ژلیش ناخن سطح کاملاً صاف و یکدست شود. حال به ناخن های طبیعی خود دست خواهید یافت که میتوان برای آينده آنها تصمیم گرفت. این ناخن ها برای ژلیش ناخن مجدد هم آماده هستند

 

ترمیم ژلیش ناخن ,ترمیم و ریموو ژلیش ناخن,آموزش ترمیم ژلیش ناخن

آموزش ترمیم ژلیش ناخن

 

- کوتیکول ناخن ها را جدا کنید:به کمک قیچی مخصوص کوتیکول ناخن، تمامی زائده های ناخن را از آن جدا کنید.

 

- لاک پایه یا بیس کت را به صورت یک لایه بسیار نازک میزنیم بصورتی که به اندازه یک سر سوزن با پوست اطراف ناخن فاصله داشته باشد( میتوانید از برق ناخن معمولی هم استفاده کنید) آنگاه ٣٠ ثانیه در دستگاه led یا ٢ دقیقه در دستگاه uv قرار میدهیم.

 

ترمیم ژلیش ناخن ,ترمیم و ریموو ژلیش ناخن,آموزش ترمیم ژلیش ناخن

ترمیم ژلیش ناخن

 

 

- چنانچه ژل ناخن شما شفاف است به علت این که زیر آن دیده می شود بهتر است از لاک ناخن با رنگ های پایه مثل صورتی کم رنگ، گلبهی یا بژ استفاده کنید. لاک رنگی را بصورت لایه نازک و با حفظ فاصله ذکر شده میزنیم و به مدت ٣٠ ثانیه در led یا ٢ دقیقه در uv قرار میدهیم( این مرحله ٢ بار تکرار شود). اگر ژل ناخن شفاف نیست احتیاج نیست این مرحله را انجام دهید.

 

- توصیه می شود اگر ناخن های ناصاف و کوچکی دارد لایه دوم را لاک بزنید.

 

- در این مرحله لاک ژله ای به رنگ دلخواه را به دقت روی ناخن ها می زنیم. دقت داشته باشید که با اطراف ناخن تماس نداشته باشد. بمدت ٣٠ ثانیه در led یا ٢ دقیقه در uv قرار میدهیم( این مرحله ٢ بار تکرار شود).

 

- روی ناخن را تاپ کات بزنید و داخل دستگاه یو وی- ال ای دی قرار دهید تا خشک شود. 2 مرحله

 

- در اخر پد آغشته شده به کلینزر را روی ناخن میکشیم.

 

ترمیم ژلیش ناخن ,ترمیم و ریموو ژلیش ناخن,آموزش ترمیم ژلیش ناخن

ریمو و ژلیش ناخن

 

- دور ناخن را با روغن ناخن چرب نموده و ماساژ می دهیم.

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 04 آذر 1399
  • دوشنبه 03 آذر 1399
  • يکشنبه 02 آذر 1399
  • دوشنبه 26 شهريور 1397
  • سه شنبه 10 مرداد 1396
  • چهارشنبه 04 مرداد 1396
  • دوشنبه 02 مرداد 1396
  • چهارشنبه 28 تير 1396
  • يکشنبه 25 تير 1396
  • شنبه 17 تير 1396
  • پنجشنبه 15 تير 1396
  • يکشنبه 11 تير 1396
  • شنبه 10 تير 1396
  • جمعه 09 تير 1396
  • سه شنبه 06 تير 1396
  • يکشنبه 04 تير 1396
  • شنبه 03 تير 1396
  • جمعه 02 تير 1396
  • چهارشنبه 31 خرداد 1396
  • سه شنبه 30 خرداد 1396
  • دوشنبه 29 خرداد 1396
  • شنبه 27 خرداد 1396
  • جمعه 26 خرداد 1396
  • چهارشنبه 24 خرداد 1396
  • پنجشنبه 04 خرداد 1396
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1396
  • شنبه 23 ارديبهشت 1396
  • جمعه 22 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396
  • شنبه 09 ارديبهشت 1396
  • جمعه 08 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1396
  • سه شنبه 05 ارديبهشت 1396
  • دوشنبه 04 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1396
  • شنبه 02 ارديبهشت 1396
  • جمعه 01 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 31 فروردين 1396
  • چهارشنبه 30 فروردين 1396
  • دوشنبه 28 فروردين 1396
  • يکشنبه 27 فروردين 1396
  • شنبه 26 فروردين 1396
  • پنجشنبه 24 فروردين 1396
  • چهارشنبه 23 فروردين 1396
  • شنبه 19 فروردين 1396
  • جمعه 18 فروردين 1396
  • پنجشنبه 17 فروردين 1396
  • شنبه 05 فروردين 1396
  • پنجشنبه 03 فروردين 1396
  • چهارشنبه 02 فروردين 1396
  • سه شنبه 01 فروردين 1396
  • دوشنبه 30 اسفند 1395
  • يکشنبه 29 اسفند 1395
  • شنبه 28 اسفند 1395
  • جمعه 27 اسفند 1395
  • پنجشنبه 26 اسفند 1395
  • چهارشنبه 25 اسفند 1395
  • سه شنبه 24 اسفند 1395
  • کدهای اختصاصی